The voice inside your head that says you can't is a liar

Igår var jag och mamma i Stockholm på jakt efter ett par nya löpardojjor. Jag började må rätt dåligt där uppe, kände mig så himla seg i kroppen, så galet trött och kallsvettades. Exakt så här kände jag mig förra helgen också. Jag funderar om det är pga att jag har ändrat min kost, och fortfarande tränar lika hårt. Jag äter ju kött/kyckling/fisk och enbart sallad till både lunch och middag.
Så igår struntade jag i salladen och åt spaghetti bolognese. Grejen är ju inte att jag ska "gå ner" i fettprocent om det ska kosta mitt välmående. Kände mig bättre redan en stund senare :) Tyvärr så hittade jag inga löparskor jag tyckte om. Så det får bli en tur upp igen om några veckor!
 
Idag kickade jag igång söndagen med en löptur. Måste säga att jag känner av på min kropp direkt när jag har ätit skit (åt godis och chips igår) nu när jag typ aldrig äter det, vilket är ganska sjukt. Idag var det riktigt tungt att springa. Tog mig i alla fall igenom en runda på 26:15 min, 5,36 km, 4:54 min/km och -420 kalorier.
 
Efter löpturen idag

Kommentarer
Postat av: Intresserad

Hej!
Har sätt att du jobbar på scania, o tänkte bara kolla hur det är där tycker du ?
är det tungt ?
Är du anställd via bemmaningsföretag eller är du anställd av Scania?
För det är så att jag funderar på o söka.

Tack på förhand och fin blogg du har! :)

2013-04-19 @ 20:04:46
Postat av: Sandra ahti

Www.nike.com, skapa dina egna löparskor, no limits ;) ett tips bara, om du letar efter dina perfekta skor! Puss

Svar: Jag har faktiskt varit sugen på det, men det känns lite knepigt att veta vilken storlek man ska ha och om man gillar själva skon. Men det kanske finns att prova i butik? Vet du? :D Puss
Therese Heed / Bakfrossa

2013-04-20 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide