Feeling like superwoman

Att livsglädjen kan förändras så pass mycket på bara en dag är för mig ganska läskigt. Hela den här veckan har varit väldigt tung, psykiskt.

Jag börjar fastna i så mycket tankar om livet och framtiden. Ibland kan jag ta det för vad det är, men jag har bara tröttnat nu. Allt, alltså verkligen allt, känns så tillfälligt. Som om jag bara ser på vid sidan och låter allt gå av sig själv. Jag tar inga beslut. Rädd för att göra fel. Från och med nu ska jag lova mig själv att vara mer rak på sak. Vill jag eller vill jag inte? Är det möjligt? Och jag ska sluta fundera så mycket på vad folk ska tycka och tänka. Jag är så trött på att känna att jag inte vågar. Det här är mitt liv och det har fortfarande bara börjat. Nu ska jag bannemej rycka upp mig själv ur den här svackan! Ikväll är det innebandyträning med Steelerstjejerna och bara det gör mig på så mycket bättre humör. Idag är en bättre dag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide