Vi ses snart igen

Ibland gör det riktigt ont. Jag kan inte riktigt släppa dig ur tanken.
Jag önskar så att du var här.
Gud, det är som att förlora sin bästa vän. På riktigt. Man är med detta djur dag ut och dag in, man går
igenom tuffa tider och uppnår resultat tillsammans.
Så mycket lycka.
 
Ibland ramlar det bara över mig.
Jag har inte Mirre kvar. Det är som att jag låser in den tanken bakom dörr och lås. Blundar för det.
Men ibland kan det inte hållas och alla tankar och känslor kommer över mig. Jag minns återigen hur
ont det gör.
Vill inte känna. Vill inte tro att det riktigt är sant.
Jag vet att du mår bra.
 
Du var min skatt.
Sådan ren jävla kärlek.
Äkta.
Ingen kommer någonsin kunna ersätta dig.
 
Denna sorg tar sin tid och kommer att bli enklare med tiden men saknaden kommer alltid att finnas där.
Alltid.
Hur ska jag någonsin kunna glömma dig.
Vill vara hos dig nu.
 
Saknar dig mitt hjärta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide