You make me smile so easily

Vilken härlig helg jag har haft. Jag har så bra, fina och underbara människor runt omkring mig. Jag har verkligen njutit varenda dag!
 
I fredags samlades vi tjejer hemma hos Malin i Nykvarn för lite käk och andra godsaker. Jag har alltid så roligt med er. Ni är bland det bästa jag har. Halv elva tog vi taxi in till Södertälje för att gå ut och se Petter på Torekällberget. Allt som allt en väldigt lyckad kväll med myycket dans.
I lördags spelade jag träningsmatch mot FBI Tullinge som vi torskade ganska stort mot med 7-2. Jag tycker dock siffrorna missvisar matchen lite grann. Många av målen var ganska simpla och blev oftast till på kontringar. Men vi var inte riktigt med i första perioden heller vilket jag tycker avgör. Jag känner mig i alla fall nöjd över min insats. Klubba och boll känns inte lika främmande längre och det gillar jag. På kvällen blev det biomys på Heron med Emmelie och mamma. Vi såg The Heat som nog är den bästa filmen jag har sett på väääldigt länge. Tipstips!
Söndagen blev en riktig slappardag med James. Verkligen en typiskt söndag. Vi åkte till Skärholmen i hopp om att hitta ett par stövlar till mig. Tror ni jag hittade några eller? Nej. I veckan var vi t.o.m. till Nacka Forum för att jag skulle köpa Primeboots och inte ens de satt så där perfekt som man vill. Jag har så smala vader och skaften är alltid för vida. Någon som har tips på snygga stövlar där skaften inte är så vida? Det slutade med att vi åkte till Mediamarkt och köpte en tv till mig istället... Haha nej men, jag har funderat på det ett bra tag så nu blev det äntligen så. Vi invigde den med grillat och Ben 'n Jerrys i min säng. Mysis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide