Bråvalla festival 27.28.29 juni


Otroliga dagar med härliga människor. Det har varit underbart, regnigt, lerigt, soligt, skitigt och helt magiskt. Det är svårt att sätta ord på känslan när man står där i publikhavet och dansar å sjunger med i så stora kända låtar, tillsammans med alla andra. Adrenalinkickar fick jag gott om.
Jag har sett så mycket bra band och artister som jag tidigare bara kunnat drömma om, på riktigt. Avicii, Green Day, Armin Van Buuren, Ron Pope, Rebecca & Fiona, Hoffmaestro och listan fortsätter långt därefter. Är dock väldigt ledsen över att jag missade bästa Paramore, hade väldigt gärna velat se de. Vi var ju några stycken och ibland fick vi dela upp oss då vissa spelningar krockade med varandra. Ibland funkade det ju inte ändå, så då fick man helt enkelt välja. Som ni ser på sista bilden sprang vi även på Andreas Wijk där. SÅ HIMLA SNYYYGGGGG!!!!!
 
Inte konstigt nog så har ju festivallivet satt sina spår nu. Kände mig dålig redan igår när jag kom hem och mycket riktigt. Just nu ligger jag hemma sjuk i feber, halsont och med en näsa som rinner konstant. Men det kommer väl med på köpet antar jag? Har i alla fall haft en riktig kickass grym helg! Det blev tyvärr inte så mycket bilder, i vanlig ordning, däremot filmade jag en hel del, så nu har jag suttit hela dagen och kikat.
 
Jag längtar redan till Bråvalla festival 2014

Kommentarer
Postat av: A

Ville bara höra om du vill sälja byxdressen eller inte?

Svar: Hej :) Förlåt för att jag inte har svarat. Jag har velat fram och tillbaka med den. Jag köpte den för endast 149 kr (jag tycker dock att den är värd mycket mer än så) och då behåller jag den hellre. Det är ju så lite pengar :)
Therese Heed / Bakfrossa

2013-07-03 @ 11:12:27
Postat av: A

Kan du tänka dig att sälja den för 300kr? :-)

Svar: Jag har funderat hela helgen. Testat, känt efter och beslutat att jag just nu nog vill ha den kvar. Men jag lovar att höra av mig till dig om jag skulle ångra mig och då får du köpa den för 300 kr :)
Therese Heed / Bakfrossa

2013-07-03 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide