DU ÄR DET BÄSTA JAG HAR

Min älskling har gått och blivit dålig. Det är så himla typiskt att detta händer nu då en pappa med dotter skulle komma hit imorgon och titta på henne och ev. ta med henne hem om allt kändes bra. Men jag är både glad och ledsen på samma gång. Glad över att få ha henne några dagar till här hos mig  Ledsen och orolig över att hon har så hög feber. Hon är ändå relativt "pigg" så jag ska hålla koll på henne nu under kvällen/natten så får vi se hur hon mår imorgon bitti och om vet. behöver komma ut. Jag håller tummarna för det bästa!
 
Min fina tjej. Jag kommer gråta blod när du åker ifrån mig... Älskar dig så otroligt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide