Keep calm and be You

Sommaren är verkligen helt underbar. Jag orkar göra så mycket mer, trots att jag jobbar. Igår kväll grillade jag i Nykvarn med Sarah, Emmelie, Malin och Markus. Det var så härligt. Uppskattar verkligen dessa spontana stunder. Det blev hyfsat tidig hemgång för mig och idag jobbade jag min sista dag. Nu har jag fyra härliga semesterveckor framför mig :)
Efter jobbet tog jag en härlig ridtur på Mirre  Jag mår så himla bra på hästryggen och det här fina vädret gör mig så glad. Allt blir så himla mycket lättare. Jag känner mig lite lost just nu. Allt bara sker och jag står vid sidan och tittar på. Ikväll har jag haft det jättemysigt, fick lätta på hjärtat lite vilket jag behövde. Jag och Emmelie köpte med oss en engångsgrill, lite smått och gott och satte oss i solen längst Mälaren. Plus lite bra musik och kvällen var fulländad. En härlig start på min semester.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide