Att vilja men inte känna

Äntligen äntligen äntligen är det långhelg även för mig. Idag har jag jobbat 12.42-19.12 och det har varit svinvarmt inne på jobbet. Vi har ju dessutom ingen luftkonditionering, usch. Bannemej inte många dagar kvar till semestern nu :)
Nästa vecka är det kortvecka för mig igen för då är det BRÅVALLA som gäller!!! Så jääääkla taggad. Åker med Sanna, hennes kille Andreas och hans kompisar. Thilda bestämde sig även för någon vecka sedan för att hänga på, så då får jag äntligen(!) träffa henne igen hihi. Känner på mig att det här kommer bli en utav höjdpunkterna i sommar!
 
Idag efter jobbet åkte jag hem på stubinen där pappa och Tim väntade på mig. Gjorde klart det sista av morotskakan som jag tänkt ge till farmor i present. Hon fyller nämligen år idag ♥ Så ikväll blev det prat, gofika och massa mys hos farmor och farfar. Världens bästa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide