Believe you can and you´re halfway there

Shit! Vaknade ganska sent idag (för att vara jag) och nu är jag lite småstressad över allt jag ska hinna med innan jag börjar jobba. Nackdelen med att jobba eftermiddagsskiftet. Även fast halv fyra är ganska sent. Jag känner mig typ alltid stressad för att jag har en tid att passa.
 
Jag har nu fått skynda mig ut på en lite kortare löptur. Det gick bra, men jag har en jädrans träningsvärk efter igår!!! Jag och James tränade bröst, ben/rumpa och mage då. Vi testade en ny bra övning som tar både insida lår och mage. Svinjobbig. Ska visa den här någon dag. Men idag blev det fyra km i lugnt tempo. Skönt. Nu sitter jag och äter en sen frukost. Favvo.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej! Skulle du vilja sälja din blommiga byxdress från Gina? :-)

Svar: Hej Annie :) Oj, det har jag inte funderat någonting på. Vad kan du tänka dig att ge? Den är bara använd två gånger så den är så gott som ny. Strl XS.
Therese Heed / Bakfrossa

2013-06-18 @ 14:07:47
Postat av: Annie

Vad köpte du den för? :-) har velat ha den jätte länge så säg ett pris :-)

2013-06-21 @ 01:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide