Lyckan var total

Jag kan inte beskriva för er hur BRA min helg har varit. Den bästa på väldigt länge!!! Summerburst var helt galet jäkla bra. Det finns verkligen ingenting som kan toppa det. Oslagbart. Jag tyckte att SHM-konserten var det bästa jag varit med om, men detta var på en helt annan nivå kan jag säga. Att stå där i publikhavet, under bar himmel, sjunga med i världens bästa låtar och bara känna all energi runt omkring sig. Mäktigt. Total eufori. Jag kan inte riktigt sätta ord på själva känslan egentligen... Inget snack om saken att jag ska dit nästa år igen! Läääättttttt
 
Här kommer lite bilder från helgen. De första är från Rebeccas mottagning :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide