Med glimten i ögat

Åh. Jag blir helt lycklig av att tänka på mina kommande helger fram till semestern. Jag har så mycket planerat att jag själv börjar bli orolig över hur mina sparade pengar ska räcka åt? Vet bara med mig att det kommer bli en sjukt bra början på sommaren. SJUKT PEPP! Jag vill bara vara överallt och ingenstans i år. Det finns så himla mycket som jag vill göra verkligen. Det här ska bli den bästa sommaren någonsin.
 
I helgen är det såklart Summerburst i Stockholm som gäller. Och nu när spelschemat har släppts måste jag faktiskt säga att jag ser mer fram emot fredagen. Hardwell, Steve Aoki, Alesso, Steve Angello och Ingrosso kan inte bli annat än lyckat. Under lördagen ska jag även träffa och fira min bästa finaste Rebecca som då tagit studenten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide