Beauty is being the best possible version of yourself on the inside and out

Hej vänner. Jag hoppas det är bra med er. Mitt sällskap stack för ett litet tag sen bara så snart blir det läggdags för mig. Ville bara in här och uppdatera er lite.
 
Jag fick nyligen fast anställning hos mitt bemanningsföretag vilket betyder tillsvidare anställning hos Scania i sex månader till. Det känns så jääkla skönt kan jag tala om. Nu ska jag forsätta spara pengar som satan och belöna mig med en utomlandsresa i början av sommaren. Något som däremot inte rullar på just nu är min lilla röda pärla. Jag är i så sjukt beroende av bil varje dag så det är lite kaos just nu. Men det är tur att jag har en så snäll mamma och farmor som jag kan låna bil av. Träningen börjar äntligen ge resultat och det är på en liten månad bara. Känner mig så sjukt motiverad just nu!!! Snart har jag min drömkropp, ge mig några månader till bara. Längtar som bara den.
 
Bjuder på en härlig sommarbild på mig och sofie från 2010...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide