One good thing about music, when it hits you, you feel no pain

Den här veckan är jag inte så nöjd med ur träningssyn. Att jag har kört så många styrkepass är självklart väldigt bra! Men jag har saknat löpningen, vilket jag egentligen prioriterar. Å andra sidan har jag inte mått 100% att jag velat ta ut mig så pass mycket.
Hur som helst så måste jag få mer struktur i all min träning. Vilka dagar jag ska köra vad, hur jag lägger upp mina pass och vad jag har för målsättning. Just nu kör jag bara. Jag har i alla fall beställt en workout log från internet för att kunna bokföra mina pass och se förbättringarna. En ny shaker beställde jag också nu när jag har börjat dricka whey -100 när jag behöver det.
 
Ju mer insatt i träningsvärlden jag blir - desto mer fastnar jag för det. I fortsättningen när jag har fått hem min träningsdagbok så tänker jag även skriva mer ingående här. Övningar, tid, vikt, reps osv. Jag har även skapat en ny kategori här i bloggen där jag kommer posta all min träning - strong is the new skinny. Så här har min träningsvecka sett ut:

Måndag 18/3: GYM ben + rumpa + mage
Tisdag 19/3: LÖPNING 3 km
Onsdag 20/3: GYM rygg + ben + rumpa + triceps + mage
Torsdag 21/3: GYM ben + rumpa + triceps + mage
Fredag 22/3: VILA
Lördag 23/3: GYM bröst + triceps + mage
Söndag 24/3: GYM rygg + ben + rumpa + biceps + mage

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide