NYÅRSLISTAN 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, bl.a. så har jag upplevt en Markus Krunegård-konsert, semestrat till Rhodos, hälsat på Thilda i Göteborg med tjejerna & dragit på kryssning med Emmelie



2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga, som vanligt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon av dina släktingar?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Grekland - Rhodos



6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer skratt & galenskap

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
13/6 ♥



8. Vad var din största framgång 2010?
Ingenting som direkt står ut. Kanske att jag vågar mer nu.

9. Största misstaget?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Skada (inlägg): Fick en spricka i foten och blev borta från innebandyn i ca en månad.
Sjuk (inlägg): Veckan innan vi skulle åka till Kallsta Open blev jag svinsjuk. Feber, hosta, förkylning, öron- OCH ögoninflammation. Hemskt!

11. Bästa köpet?
Vet inte riktigt, men inte var det nya innebandyklubban i alla fall...

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder & småting 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att det blev jag & Rasmus! ♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
 


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hittat på mer spontana saker!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit mindre onyttigheter.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos farmor & farfar med släkten på pappas sida, sedan hemma hos Rasmus med hans släkt. Det här måste ha varit den bästa julen jag någonsin haft!

19. Blev du kär i år?
Blev och är fortfarande lika kär!

20. Hur många one night stands?
Noll

21. Favoritprogram på TV?
Ung & bortskämd + Bonde söker fru

23. Bästa boken du läste i år?
Jag har inte läst någon bok i år.

24. Största musikaliska upptäckten?
Bruno Mars

25. Något du önskade dig och fick?
Flera saker! Men den bärbara datorn stod högst upp på önskelistan.



26. Något du önskade dig men inte fick?
TV

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Det var på en torsdag. Jag var i skolan och hade innebandyträning på kvällen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det!

30. Vad fick dig att må bra?
All omtanke ♥

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag har nog inte haft någon kändiscrush det här året!

32. Vem saknade du?
Tim & Josefine och Rebben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide