Helgens planer: Kallsta Open

Som jag skrev i ett tidigare inlägg i veckan så åker vi till Karlstad idag för att spela Kallsta Open. Jag är inte helt frisk ännu men jag hänger på ändå. :-) Om jag inte kan spela så vill jag i alla fall titta och stötta laget! Men jag ska i alla fall testa så får jag se hur det känns.

Första matchen har vi ikväll kl 20.30 mot Lockerud i Gjutaren.
Andra matchen har vi imorgon kl 9.45 mot Skattkärr i Lokaldelen Arena.
Tredje matchen har vi imorgon kl 16.45 mot Norge i Gjutaren.

Går vi till slutspel så spelar vi även på söndag!

Nyhet! Nu har vi skaffat en lagblogg på våran hemsida. Den kommer att
uppdateras under helgen så den kan ni läsa här på FEEL THE STEEL ;-) Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide