Årsresumé av 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag fyllde ju 18 detta år och fick därmed gå ut på krogen lagligt, spelade DJSM-18 i Umeå, BESTÄLLDE STUDENTMÖSSAN, såg September, Bryan Adams, Veronica Maggio, Sean Banan och E-type live, skaffade mig ett sommarjobb som ledde till ett extrajobb, åkte på "skidresa" till Sälen med tjejerna m.m.



2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, eftersom att jag inte hade några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon av dina släktingar?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Sorgligt nog bara Danmark. Men det blir det ändring på 2012!

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Ljusare och gladare stunder & mer sol och värme



7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Det är faktiskt inget som direkt sticker ut

8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag klarade av att lyfta mig själv som person. Hur jag klarade av/orkade att resa mig upp som person gång på gång genom de tuffa perioderna jag har haft.

9. Största misstaget?
Jag svarar aldrig på den här frågan då jag inte förstår poängen med att reflektera över alla misstag man gör i livet. Ingen är perfekt och alla de misstag och snedsteg jag tagit har jag tagit lärdom av. Det är det som gjort mig till den person jag är idag.



10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
I början av året trodde jag att jag hade fått körtelfeber. Tack gode gud för att jag trodde fel. Dock hade jag inte så roliga utslag på min kropp (bild) som kom direkt då jag kliade på kroppen. Riktigt läbbigt.

11. Bästa köpet?
Min fina Iphone4 helt klart. I ♥ instagram



12. Vad spenderade du mest pengar på?
MAT utan tvekan. Småskit hela tiden. Sjukt onödigt & sjukt tråkiga pengar...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att äntligen få gå ut tvåan, så jävla skönt.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?






15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag svarade "ledsnare" sist jag gjorde den här listan, men jag måste nog svara samma igen. Det här året har varit ett utav de jobbigaste men också lärorikaste.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag skulle ha velat resa mera. Utomlands speciellt!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Alltid samma svar: ätit mindre onyttigheter & tränat mera.

18. Hur tillbringade du julen?
Som vanligt hemma hos farmor & farfar med släkten på pappas sida. På kvällen åkte jag till Rasmus. Jag har nog aldrig uppskattat julen så mycket som jag gjorde i år. Att alla var samlade för en gångs skull var nog den bästa julklappen. ♥

19. Blev du kär i år?
Jag var redan kär. 18 månader med min pojke nu
På älsklings studentdag


20. Hur många one night stands?

21. Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru!!!

23. Bästa boken du läste i år?
En bok om självkänsla

24. Största musikaliska upptäckten?
Är jag tråkig om jag säger Avicii?



25. Något du önskade dig och fick?
Ja, min efterlängtade Onepiece som jag har tjatat om i flera månader

26. Något du önskade dig men inte fick?
En macdator för ca 16 lax, men det är förståeligt

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Det var på en fredag så jag var i skolan och sen blev jag firad av släkten!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Samma svar som på fråga 6

30. Vad fick dig att må bra?
Alla fina ord, all omtanke, alla underbara som funnit vid min sida

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag tror Rasmus t.o.m. kan svara på den här frågan... Ashton Kutcher hihi



32. Vem saknade du?
Jag har saknat min familj & min släkt väldigt mycket och ofta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide